Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Така, последно да кажа - не карам никой да реже нещо насила. На който му се е решил проблема с почистване, ресет на ЕКУ, смяна на МПХ и т.н. - радвам се.
    Пиша това за тези, на които им е писнало да сменят неща, на които не им се е решил проблема по нормалния начин и са готови на драстични мерки.
    Ако някой среже жица 15 на по-големия съединител зад скоростомера ABS-а пак ще му работи, тази жица праща инфо до ЕКУ-то, че колата се движи и съответно се опитва да вдигне 1200 оборота, вместо 800 когато е на място.
    Който иска да реже - да си прочете оригиналната тема, към която съм дал линк по-горе от alfaowner.com, не съм измислил аз решението с резането на жицата.
    Поздрави.

    Comment


    • Първоначално публикувано от suscrofa
      Дай боже скоро вашият папамобил да бъде марка Алфа Ромео.
      С клатещи се обороти

      Comment


      • Първоначално публикувано от suscrofa
        Ваше преосвещенство и пресветейшество пишат ви група фенове на марката Алфа Ромео от България. Имаме проблем с клатенето на оборотите. Моля използвайте вашите връзки и контакти както на земята така и на небето, за да успеем да излекуваме нашите белисими. Дай боже скоро вашият папамобил да бъде марка Алфа Ромео. Пожелаваме Ви дълголетие и много здраве.
        Ваши покорни миряни и фенове на Алфа Ромео.
        P.S. Дано не е проблем, че сме православни християни.

        Проектописмо до папата глава на римокатолическата църква..
        Колега, нищо лично, но ако не те интересува темата и мислиш, че можеш да си караш така колата, моля те престани с глупавите постове, относно обръщения към папата... ясно.. 1 път да стане интересно, ОК! Ама това вече е осиране на темата! Пак уточнявам.., нищо лично спрямо теб, спазваме нормалния тон във форума и най - учтиво те моля, ако не ти е интересно то поне да не пишеш глупости, а ако пък имаш интерес към развилата се дискусия, може най - спокойно да се включиш и ти и ако имаш някакви предложения, готови сме да ги приемем и да ги опитаме! Мерси за проявеното разбиране, ако има такова и поздрави!
        Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

        Comment


        • Ти знаеш ли тази тема откога е? Аз знам и я следя внимателно и съм се смял доста. Отиди на хубав сервиз и ще ти оправят колата не виждаш ли, че специално по тази тема нищо конкретно няма написано. Много сте скучни бе хора. Много сериозно го давате. Верно е, че марката го заслужава ама чак пък толкова егати студения тон, егати сериозното отношение. Умрях то скука.
          P.S. Това клатене при всеки може да се дължи на различни неща, няма да откриеш универсално лечение.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • Знам я темата от кога е.., и аз я следя... вярно е това за универсалното лечение.., няма такова... сервизи... колкото искаш съм обиколил.., ама има едно НО.. сервизите са в Бургас.., за студения тон... прав си.. бях малко остър, ама пък.. нали за това са срещите на всеки 2 седмици.. събираме се и да става веселото.., аз в интерес на истината като я купих си я гледах като кукличка, ама разбрах, че колкото и пари да наливам... като от магазина няма да стане и притръпнах от факта с оборотите, но пък темата следя с повишено внимание, щото знаеш ли.. току виж послушам някой от съветите вътре и оправя и моята... шанс...
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

            Comment


            • ходих днес за центровка на валовете и споделих болката ми с маистора тои ми по4исти стьпковото мотор4е и заспа,но незнам за колко време ще е така!

              Comment


              • Първоначално публикувано от Пампи
                ходих днес за центровка на валовете и споделих болката ми с маистора тои ми по4исти стьпковото мотор4е и заспа,но незнам за колко време ще е така!
                Аз лично съм разглобявал споменатото стъпково моторче и няма какво да му се чисти в интерес на истината... защото точно мястото където е TPS е капсоловано... след разглобяване единствено се вижда, самото моторче със неговия чревяк (май така се наричаше) и пластинката, която движе дросела е закачена на едно зъбно колело, което контактува с въпросния чревяк... реших да не експериментирам с разкапсоловане на TPS датчика, за да не прецакам нещо! Но и на центровка на дросела съм ходил.. и това не помага...
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

                Comment


                • www.alfaromeo.com >> Contact Us

                  Comment


                  • аз като купих моята си клатеше оборотите тъка,но лекинко.след 1/2 седмици почна и да гасне.не бях я обслужил и като отидох ми смениха сички ролки,ремъци,масла,филтри и като си я прибрах беше спряла да ги клати.помислих,че е от смяната на въздушния филтър,но след 1 седмица пак почна.трябваше да дам акомулацията на един приятел,че си забрави колата на габарит... та свалих аз и свършихме работата и като закачих пак и тръгнах беше спряла да ги клатушка!? после видях,че някой беше писал за почистване с контактни спрей и пробвах и аз и до сега(вече 3-4 месеца)не се и замисля да поклати.
                    при мен явно беше нещо в тоците?! /сега някой пак ше се обади,че няма логика и БЛА БЛА,ама факт!/
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • Логика има градски , аз също преди 3-4 дена си почистих всички букси с контакт спрей + чистене на релета и силови бушони и в момента си забива на 900 оборота , дано да не е за седмица Да спомена ,че преди тази процедура съм чистил дросел,нови дебитомер,ламда сонда , ремъци+ролки,ремонтен к-т на вариатор,нов термостат,и накрая + чип-КГБ, а бе всичко NEW и пак си клатеше.

                      Comment


                      • И аз съм привърженик на теорията за почистването на буксите на датчичите за управление на двигателя.
                        А това като се разкачи акумулатор и се оправя за малко е заради адаптацията която си прави компа след разкачане на акумолатора след приключване на периода на адаптациа (някъде съм чел че е около 15 стартирания на двигателя и минаване през различни режими) всичко се връща както си е било.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • Съжалявам за намесата, но така или иначе и аз го имам този проблем! Двигателите нали са идентични на 145/6 и на 156, поне на външен вид за мен са еднакви
                          до момента и аз съм сменил дебитомер, ламбда сонда, свещи чистене на дросел, но играенето на оборотите все още е факт. Та въпроса ми е дали аджеба и аз да понапръскам със контактен спрей буксите и кои по-точно иии... прочетох за силови бушони да се зачистят, само ако някой каже къде са те ... дали не са до акумулатора във една черна кутийка ???
                          146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                          Comment


                          • Аз пръсках със контакт срей всички букси които са достъпни от горе,на пръв поглед изглеждаха чисти,а тези големите бушони и релета до акумолатора ги зачистих до блясък с водна шкурка,бяха си поклеясали,има лека разлика в поведението на колата,сякаш по плавно си поема газта .Но снощи пак ми позаклати , и днес позаклаща , сякаш по рядко но.............сипах на OMV - 100октана.Значи ,прави ми впечатление ,че като сипа 98 на Лукойл клати ,но много рядко,докато с 100 на OMV си клати може би на 50%,но това чак пък да си избира и бензина бах му и лигнята Иначе си върви кво ще му е........

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от filip_gad
                              Съжалявам за намесата, но така или иначе и аз го имам този проблем! Двигателите нали са идентични на 145/6 и на 156, поне на външен вид за мен са еднакви
                              до момента и аз съм сменил дебитомер, ламбда сонда, свещи чистене на дросел, но играенето на оборотите все още е факт. Та въпроса ми е дали аджеба и аз да понапръскам със контактен спрей буксите и кои по-точно иии... прочетох за силови бушони да се зачистят, само ако някой каже къде са те ... дали не са до акумулатора във една черна кутийка ???
                              сичко кото видиш поне аз тъка напрайх...
                              Аlfa156 1.8TS 2000

                              Comment


                              • вчера бях на диагностика и като тръгнах наобратно и почна пак да ми клати оборотите и ся ше видя по кой от сички способи ще се оправи пак...
                                Аlfa156 1.8TS 2000

                                Comment

                                Working...
                                X